Δημοσιεύθηκε:
_________________________________________________________________________________________________________
Αποτίμηση της υλοποίησης της πιλοτικής τάξης Μαθητείας αποφοίτων Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ)
Μιχάλης Λαγουδάκος ΠΕ 12.05 Ανδρέας Αθανασόπουλος ΠΕ 14
4ο Επιστημονικό Συνέδριο Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων – Α΄ Τόμος
Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 16 επισκέπτες και κανένα μέλος
Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.
Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Ψηφιακό σχολείο
Ο ρόλος του Φυσικοθεραπευτή στην Αξιολόγηση και Υποστήριξη παιδιών προσχολικής ηλικίας
Γιώτα Τραγέα, Φυσικοθεραπεύτρια, MSc - 1ου Κ.Ε.Σ.Υ Ανατ. Αττικής
Τα κίνητρα μάθησης και ο ρόλος των γονέων στην ενίσχυσή τους
https://drive.google.com/file/d/1nlCljtY21gJRC2C_u2Bh1wGW7-GJfMNr/view
Ο ρόλος του Φυσικοθεραπευτή στην Αξιολόγηση και Υποστήριξη παιδιών προσχολικής ηλικίας
Γιώτα Τραγέα, Φυσικοθεραπεύτρια, MSc - 1ου Κ.Ε.Σ.Υ Ανατ. Αττικής
Τα κίνητρα μάθησης και ο ρόλος των γονέων στην ενίσχυσή τους
https://drive.google.com/file/d/1nlCljtY21gJRC2C_u2Bh1wGW7-GJfMNr/view
Ο ρόλος του Φυσικοθεραπευτή στην Αξιολόγηση και Υποστήριξη παιδιών προσχολικής ηλικίας
Γιώτα Τραγέα, Φυσικοθεραπεύτρια, MSc - 1ου Κ.Ε.Σ.Υ Ανατ. Αττικής
Τα κίνητρα μάθησης και ο ρόλος των γονέων στην ενίσχυσή τους
https://drive.google.com/file/d/1nlCljtY21gJRC2C_u2Bh1wGW7-GJfMNr/view
Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα.
Εγγύκλιος παράλληλης στήριξης 2020-2021
Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών: α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2020-2021 Η εγκύκλιος ...
___________________________________________
Διαδικασία αξιολόγησης
Πρόσκληση ΕΕΠ για Διορισμό
Πρόσκληση μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (κλάδων ΠΕ21, ΠΕ23, ΠΕ25, ΠΕ28, ΠΕ29, ΠΕ30) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (κλάδου ΔΕ01) εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 2380/Γ΄/19-12-2019, ΦΕΚ 2361/Γ΄/18-12-2019 και ΦΕΚ 2350/Γ΄/13-12-2019 αντίστοιχα), για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κατά το σχολικό έτος 2019- 2020 σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ 13 Α΄).
“…..στον τόπο απάνου, όχι πολέμων κάστρα, τα σχολειά χτίστε! Λιτά χτίστε τα, απλόχωρα, μεγάλα, γερά θεμελιωμένα …..”
Παράλληλη Στήριξη, Τμήματα Ένταξης, ΕΔΕΑΥ
Συνεργασία ΚΕΣΥ- Σχολείων για μαθητές Α΄θμιας με Ε.Ε.Α.
Συνεργασία ΚΕΣΥ- Σχολείων για μαθητές Β΄θμιας με Ε.Ε.Α_
____________________________________________
Webex (Cisco) και ZOOM
Webex meetings, εργαλείο σύγχρονης εκπαίδευσης
________________________________________________________
________________________________________________________
Συμβουλευτική Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Πληροφορίες στο site του ΣΕΠ
_______________________________________________